close
2005的夏,BackStreetBoyz重回樂壇,告訴世人他們絕不會消聲匿跡(Never Gone& Imcomplement),同時也帶來了充滿回憶的嗓音~

Who are you now?
妳現在是什麼模樣?

Are you still the same
是否依然沒變

Or did you change somehow?
或妳已做了些改變?

What do you do
妳在做什麼呢

At this very moment when I think of you?
就在此時此刻, 在我想念妳的時候?

And when I'm looking back
當我回想起

How we were young and stupid
我們曾是多麼的年少無知

Do you remember that?
妳還記得嗎?

Baby
寶貝

No matter how I fight it
無論我如何抗拒

Can't deny it
就是無法否定我心裡的感覺

Just can't let you go
不能讓妳離去

I still need you
我仍需要妳

I still care about you
我仍在乎妳

Though everything's been said and done
雖然能說的都說了, 能做的都做了

I still feel you
我仍感覺得到妳

Like I'm right beside you
就像我在妳身旁

But still no word from you
雖然沒有妳的隻字片語

Now that you're gone
現在妳離開了

Instead of moving on, I refuse to see
我無法繼續向前也不想理解這一切

And I keep coming back
而我不停回到過去

And I'm stuck in a moment
困在那一刻

That wasn't meant to last (to last)
那無法持續的一刻

I try to fight it
我試著抗拒這一切

Can't deny it
卻又無法否認

You don't even know
妳甚至不知道

That I still need you
我仍需要妳

I still care about you
我仍在乎妳

Though everything's been said and done
雖然能說的都說了, 能做的都做了

I still feel you
我仍感覺得到妳

Like I'm right beside you
就像我在妳身旁

But still no word from you
雖然仍舊沒有妳消息

Ohhhh

Wish I could find you
但願我能找到妳

Just like I found you then
就像我那時找到妳一樣

Ohhhhh (can't live without you)

Though everything's been said and done (yeah)

I still feel you (I still feel you)

Like I'm right beside you (like I'm right beside you)

But still no (still no word) word from you
arrow
arrow
    全站熱搜

    藍色愛情海 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()